Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

0




Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

Zapomeňte na nudné cvičení a vyzkoušejte tyto skvělé cviky pro posílení svalů ramen a získání dokonalé postavy. S těmito cviky budou vaše ramena pevná, silná a atraktivní.

Často se říká, že cviky na ramena jsou pro muže, ale můžeme vás ujistit, že jsou stejně důležité i pro ženy. Takže neváhejte a začněte cvičit ještě dnes!


fitness







Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

Chcete mít silné a vytrvalé svaly ramen? Pokud ano, je důležité začlenit do svého tréningového plánu správné cviky, které vám pomohou dosáhnout požadovaných výsledků. Zde je pět účinných cviků, které byste měli zahrnout do svého tréninku, abyste dosáhli dokonalých svalů ramen.

1. Militantní tlak

Tento cvik cílí na přední a boční svaly ramene. Začněte stojící s činkou nad hlavou a ruce mírně širší než šířka ramen. Pomalu spusťte činku k hrudi a poté ji zase zatlačte nad hlavu. Opakujte tuto pohybovou sekvenci 3 serie po 10 opakování.

2. Boční zdvihy

Tento cvik posiluje boční svaly ramene. Stůjte vzpřímeně s jednou činkou v každé ruce. Zvedněte činky k bokům a pak je pomalu spusťte zpět dolů. Opakujte 3 serie po 12 opakování.

3. Vpřední zdvihy

Tento cvik cílí na přední svaly ramene. Držte činky v každé ruce, paže volně dolů. Pomalu zvedněte činky před sebe a poté je zase spusťte dolů. Opakujte 3 serie po 12 opakování.

4. Ramenní shrugy

Tento cvik posiluje horní část zadních svalů ramene. Držte činky v každé ruce a zvedněte ramena co nejvýše nahoru, pak je zase spuste dolů. Opakujte 3 serie po 12 opakování.

5. Militantní tlak zepředu

Tento cvik cílí na horní svaly ramene. Začněte stojící s činkou nad hlavou a ruce mírně širší než šířka ramen. Pomalu spusťte činku za hlavu a poté ji zase zatlačte nahoru. Opakujte 3 serie po 10 opakování.

Pravidelným začleněním těchto cviků do vašeho tréninkového plánu můžete dosáhnout dokonalých a silných svalů ramen. Nezapomeňte však na správné provedení cviků a také na odpovídající regeneraci vašeho těla.

Zde najdete další užitečné cviky pro svaly ramen.



dieta




FAQs

Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

1. Cvik s jednoručkami

Tento cvik je skvělý pro posílení horních svalů ramen. Držte jednoručku v každé ruce a zvedněte je směrem nahoru a dolů. Opakujte 15-20krát v každé sérii.

2. Vzpěry s vlastní váhou

Tento cvik se provádí v poloze na zemi, kdy se opíráte o ruce a zvedáte tělo nahoru a dolů. Tento cvik posiluje především tricepsy, ale i svaly ramen a hrudníku.

3. Dřep s výskokem

Tento komplexní cvik zapojuje celé tělo, včetně svalů ramen. Dřepněte a následně provedete výskok do vzduchu. Tento cvik je vynikající pro posílení dolních končetin a také horní poloviny těla.


gym

Odborný názor na svaly ramene – svaly a cvičení

Svaly ramene jsou klíčové pro správnou funkci horních končetin a jsou důležité pro udržení správného držení těla. Správné cvičení svalů ramene je nezbytné pro prevenci zranění a udržení síly a flexibility v této oblasti. Dlouhým odborným klíčovým slovem je “cviky pro svaly ramene”, které mohou efektivně posilovat a rozvíjet svaly v této oblasti.

Pro více informací o svaly ramene a vhodných cvicích na jejich posílení, navštivte prosím Wikipedii.

fitness

Vyzkoušejte tyto cviky pro dokonalé svaly ramene

– Dřepy s činkou
– Výpady s činkou
– Vzpěračský trh s hrazdou
– Militantní přítahování závaží do boků
– Rozepření závaží na ramenou

TOP KETO DIETA V AKCI

Kategorie – trénink