Tipy do zdravého jídelníčku

0

Hledáte ideální svačinu na cesty, dbáte na pitný režim nebo se jednoduše „jen“ snažíte žít zdravě? Pak určitě oceníte několik dobrých tipů na doma i do terénu. Co tedy příště přihodit do nákupního košíku?

Když chcete sladit zdravě

Rafinovaný cukr je jako bílý jed, ale co když se bez špetky toho sladkého potěšení zkrátka nedokážete obejít? Vyzkoušejte jedinečný čekankový sirup získávaný přímo z kořene staré dobré čekanky. Kromě příjemné sladké chuti vám může nabídnout i skutečně vysoký obsah prospěšné vlákniny a nízký glykemický index s hodnotou menší než 5. Čekankový sirup obsahuje v průměru 10-15x méně sacharidů než známější javorový nebo agávový. Ve zdravém jídelníčku by tedy rozhodně neměl chybět.

Kakaové máslo pro chutné dezerty

Chcete si upéct něco dobrého, ale z běžných margarínů vám v ústech zůstává nepříjemná pachuť? Zdravá výživa naštěstí nabízí množství jejich chutných náhrad. Mezi nimi však rozhodně vyniká kakaové máslo. Díky své příjemné vůni a konzistenci se skvěle uplatní při jakémkoliv pečení, a navíc je velmi zdravé. Na to klasické tak můžete s klidem zapomenout.

Proteiny pro doplnění jídelníčku

Jsou dny, kdy zkrátka nestíháte, vaše tělo by to ale poznat nemělo. Takže zapomeňte na rychlou pizzu ze stánku a místo toho vsaďte na proteiny. Jsou dostupné v tyčinkách, ale také ve formě prášku, který stačí přidat třeba do oblíbeného smoothie z kavárny přes ulici. Navíc svému tělu dodáte řadu prospěšných aminokyselin a dalších látek, které nám v běžném jídelníčku scházejí.

Pitný režim bez kalorií

Víme, že ke každodennímu pití je zpravidla doporučována voda, ale co když občas potřebujete změnu? Pak vám může pomoci třeba Bolero nápoj bez cukru. Tyto nápoje jsou dostupné ve formě prášku a malého balení –  třeba do kabelky. Takže až bude mít příště čisté vody doslova po krk, jednoduše v ní rozmíchejte jednu z více než 50 příchutí od Bolera. Určitě vám přijdou vhod.

primulus-banner-a3-970x310px.jpg