Co nedělat, pokud chcete opravdu zhubnout

0

Trápí vás, že lidé na koupalištích mají lepší postavu než vy? Jste pevně odhodlaní zhubnout a chcete pro to udělat cokoli? Je třeba začít s úpravou jídelníčku. Vyhodit z jídelníčku smažené fast foody, alkohol a drogy třeba v podobě cigaret. Zbavte se svých závislostí. Musíte se také začít více hýbat (hubnutí bude efektivní, pokud budete víc kalorií vydávat než spotřebovávat). A v neposlední řadě je třeba myslet na pravidelný a dostatečný pitný režim. K tomu všemu vám přinášíme další doporučení v podobě věcí, které byste neměli dělat, pokud se opravdu rozhodnete zhubnout.

Nejezte brzy ráno nebo pozdě večer

Jíst bychom měli podle odborníků dvě hodiny před spaním, to však neznamená, že bychom měli jíst pozdě večer. Ne nadarmo se říká, že v noci se přibírá nejvíce. Málokdo však ví, že se nedoporučuje konzumovat jídlo i brzy ráno. Sice se má snídat do půl hodiny od probuzení, ale pokud je to brzy ráno, se snídaní raději počkejte.

Zdravé potraviny nejsou vždy dietní

Jíst zdravě neznamená jíst dietně. Mnohé zdravé potraviny jsou více kalorické než nezdravé potraviny. Ve zdravých potravinách se však nachází hromada živin, které jsou pro tělo nezbytné. Pokud budete konzumovat zdravé potraviny, nebudete do těla dávat takzvané prázdné kalorie, které jsou synonymem nezdravého jídla.

Jezte

Zejména ženy si myslí, že zhubnou jen tak, že přestanou jíst. Jenže tak to opravdu nefunguje. Pokud přestanete jíst, tělo se začne zásobovat kvůli těmto hladovějícím okamžikům a zásoby si začne ukládat do nejvíce problematických partií těla. Je důležité, abyste pravidelně jedli. Pro své dobro se nepřejídejte, ideálně jezte častěji a po menších porcích. Odborníci na zdravý životní styl a hubnutí doporučují jíst každé dvě, tři hodiny.

Pořádně spěte

Pokud budete šidit spánek, vůbec si neprospějete. Spánek má na hubnutí opravdu obrovský vliv, proto si dopřejte minimálně sedm hodin spánku, maximálně osm hodin spánku.