3 překážky, které vám brání trvale hubnout

0
571

3 překážky, které vám brání trvale hubnout – Není na planetě žádné jiné téma více matoucí než hubnutí. Existují doslova tisíce a tisíce knih napsaných na toto téma a každá z nich nesouhlasí s tou další. Ale skutečné tajemství k trvalé ztrátě hmotnosti je jednoduché.

Skutečné tajemství trvalého hubnutí je… Schopnost udržet denní zdravý režim, krotit se při stravování a cvičit dostatečně dlouho, aby výsledky byly podle vašeho přání. Důležité je vydržet a udržet si tyto návyky.

Zní to jednoduše, to každý ví, ale jednoduché to není! Žijeme v době rychlého občerstvení, vše by mělo být snadné a větší je lepší. Inspirace pro ženy není nikdy dost.Obžerství a okamžité uspokojení je normou. Věřím, že existují tři překážky, které kazí naše výsledky:

  1. Získání většiny naší radosti v životě prostřednictvím jídla potravin, které jíme
  2. Dlouhodobý nedostatek sebe-disciplíny v oblasti zdraví a cvičení
  3. Dlouhodobý nedostatek motivace v oblasti zdraví a kondici

Překážka jedna

Většina lidí je tak zaneprázdněných, že potraviny které jí jsou jejich největším potěšením. To je nebezpečná pravda, která zabraňuje hubnutí. Když si sednete k jídlu, které chcete sníst, musí být extra dobré, protože si to zasloužíte.

Řešení jedna

Najděte způsob, jak získat více potěšení v jeden den. Deset minut každý den čtěte svou oblíbenou knihu nebo časopis, popovídejte si pár minut s přítelem na telefonu nebo začněte s novým koníčkem, který bude zábavný. Neznamená to však, že vám to má zabrat hodně času. Jen najděte jiné způsoby, jak zvýšíte své potěšení, aby to nezáviselo jen na jídle.

Překážka dvě

Většina lidí nemá čip v mozku, který umožňuje radost a sebe-disciplínu v oblasti zdraví a fitness. Většina z nás má disciplínu na to se dostat do práce včas, dodržení termínů, dodržovat dopravní předpisy, ale ne k omezení jídla nebo pravidelnému cvičení.

Řešení dvě

Chcete-li vytvořit dlouhodobou sebekázeň, musíte se zaměřit na radost či odměnu, kterou dostanete na konci cesty. Udělejte seznam deseti největších odměn, které získáte, když zhubnete. Musíte také ptát sami sebe, co vás to stojí být obézní. Má to vliv na vaši sebeúctu? Vaši radost v životě? Už vás to stálo vztah nebo práci? Vzpomínka na odměny a náklady činí praktikování sebekázně mnohem jednodušší.

Překážka tři

Je snadné být motivován kolem 1. ledna, ale co se stane s vaší motivací kolem 1. března? Věřte tomu nebo ne, většina lidí není pánem své vlastní motivace. Myslí si, že jen proto, že si to přejí, tak je to dostatečná motivace – a to není.

Řešení tři

Musíte znovu objevit vaši motivaci každý den. K tomu si napište deset nejlepších důvodů, pro které chcete zhubnout a udržet se fit. Také můžete vytvořit seznam lidí, kteří vás motivují k hubnut a proč. Zkontrolujte tyto seznamy spolu s těmi, které jste vytvořili výše. Vaše motivace se neustále vyvíjí, takže to, co vás motivovalo minulý týden, nemusí být motivující příští týden. Takže pravidelně zrevidujte své seznamy.

Když se tyto překážky překonáte, budete hubnout, protože v průběhu času budete nacházet jiné způsoby, jak získat potěšení ve svém životě, budete praktikovat pozitivní sebekázeň, naučíte se žít s méně potravinami a milovat to, a budete objevovat motivaci každý den k udržení všeho, co děláte.

primulus-banner-a3-970x310px.jpg