10 účinných cviků pro šikmý sval břišní: Získání pevného břicha

0




10 účinných cviků pro šikmý sval břišní

Získání pevného břicha

Existuje mnoho účinných cviků, které mohou pomoci posilovat šikmý sval břišní. Některé z nejúčinnějších cviků zahrnují plank, šikmý plank, cyklistiku, boční táhlo, napnutí boků a další.


fitness




10 účinných cviků pro šikmý sval břišní: Získání pevného břicha

10 účinných cviků pro šikmý sval břišní

Šikmý sval břišní je důležitou součástí silného a pevného břicha. Zde je 10 účinných cviků, které vám pomohou získat pevné břicho a posílit šikmý sval břišní.

1. Plank s rotací

Tento cvik posiluje nejen šikmý sval břišní, ale také celé tělo. Začněte tím, že se postavíte do planku a pak zvedněte jednu ruku a proveďte rotaci, abyste se dotkli boku. Potom vyměňte strany.

2. Russian twist

Sedněte si na zem a zvedněte nohy od země. Držte se bederní páteře pevně a držte jednu ruku před sebou a druhou za sebou. Pak provádějte rotaci do stran a dotýkejte se země po každé straně.

3. Bicycle crunches

Lehněte si na záda a provádějte pohyby nohama a lokty, jako byste jeli na kole. Tento cvik skvěle posiluje šikmý sval břišní.

4. Side plank

Postavte se do pozice planku na boku a držte se co nejdéle. Tím posílíte šikmý sval břišní na dané straně.

5. Woodchopper

Pomocí medicinbalu nebo jiné těžké váhy proveďte pohyb, jako byste sekali dříví. Tento cvik skvěle zapojuje šikmý sval břišní.

6. Mountain climbers

Začněte v planku a pak postupně přitahujte kolena k hrudníku střídavě. Tento cvik posiluje celé tělo a také šikmý sval břišní.

7. Oblique crunches

Lehněte si na bok a provádějte klasické crunches, ale na jedné straně břicha. Tento cvik izoluje svaly šikmé svaly břišní.

8. Cable twist

Stoupněte si před kladku, držte kabel a proveďte rotaci do stran. Tento cvik je skvělý pro posílení šikmého svalu břišní a také pro stabilizaci páteře.

9. Hanging leg raises

Zavěste se na hrazdu a zvedejte nohy směrem k hrudi. Tento cvik skvěle pracuje na šikmém svalu břišní i na celém core.

10. Dead bug

Lehněte si na záda a proveďte pohyby paží a nohou, jako byste se pokoušeli zahnout brouka. Tento cvik skvěle posílí šikmý sval břišní.

Je důležité provádět tyto cviky správně a pravidelně, abyste viděli výsledky. Vždyť pevné břicho si zasloužíte!

Learn more about oblique exercises from Healthline.


dieta




FAQs

10 účinných cviků pro šikmý sval břišní: Získání pevného břicha

Pro dosažení pevného a vypracovaného břicha je důležité pravidelně cvičit. Zde je 10 účinných cviků pro posílení šikmého svalu břišního.

Cvik 1: Plank

Cvik 2: Russian Twist

Cvik 3: Bicycle Crunches

Cvik 4: Side Plank

Cvik 5: Oblique Crunches

Cvik 6: Wood Chopper

Cvik 7: Leg Raises

Cvik 8: Mountain Climbers

Cvik 9: Side Bends

Cvik 10: Seated Russian Twist


gym




Expert Opinion on Šikmý Sval Břišní – Svaly a Cvičení

Šikmý Sval Břišní – Svaly a Cvičení

Šikmý sval břišní je důležitou součástí našeho celkového svalového systému. Jeho posílení je klíčové pro správné fungování páteře a udržení správného držení těla. Cvičení zaměřené na tento sval mohou pomoci předcházet bolestem zad a zlepšit celkovou stabilitu těla. Je důležité provádět cvičení správným způsobem a pod dohledem odborníka, aby nedocházelo k přetížení svalu a případným zraněním.

Pro více informací o šikmém svalu břišním a cvičení pro jeho posílení navštivte prosím tuto stránku na Wikipedii.


fitness

10 účinných cviků pro šikmý sval břišní:

  • Výchozí poloha: ležící na zádech s ohnutými koleny a nohama pevně na zemi.
  • 1. Plank s rotací
  • 2. Vrkoč
  • 3. Otočení trupu s váhou
  • 4. Boční plank
  • 5. Nízký crunch s rotací
  • 6. Boční výpad
  • 7. Otočení na fitballu
  • 8. Obejmutí fitballu
  • 9. Boční šplhání
  • 10. Russian twist s medicinballem

TOP KETO DIETA V AKCI

Kategorie – trénink