KetoDiet recenze a moje zkušenost

0
KetoDiet recenze a moje zkušenost

KetoDiet recenze a moje zkušenost Říká se, že dodržování jakékoliv diety je se zdravým životním stylem, neřku-li udržením stávajícího životního stylu, zcela neslučitelné. Zapomeňte tedy na posilovnu, pokud se vrhnete do úpravy jídelníčku – nebo ne? Možná se budete divit, ale nízké zastoupení cukrů v nízkosacharidové dietě našemu tělu paradoxně energii dodává. Taková je alespoň moje zkušenost.

Pokud se zoufale díváte na oblečení, které jste si koupili v loňské sezóně, a přemýšlíte, co udělat pro to, abyste se vrátili do své původní velikosti, může být nízkosacharidová dieta skvělým řešením vašich problémů s hmotností. Důraz, kladený na udržení správného podílu cukrů ve stravě, dokáže udržet vaše tělo ve skvělé kondici a zaručí vám při správném tréninku i perfektně vytvarovanou postavu. Nevěříte?

Nízkosacharidová dieta – charakteristika

Ale nejdříve se podíváme na to, co to vlastně nízkosacharidová dieta je. Zjistíme, jak je to s jejím vyváženým složením, jak dlouho by se měla dodržovat a především – JAKÝ VÁHOVÝ ÚBYTEK OD NÍ OČEKÁVAT.

Ve stravě s nízkým obsahem sacharidů je nejdůležitějším pravidlem vyloučení cukrů z jídelníčku. Právě sacharidy, jsou totiž převážně zodpovědné za nežádoucí přírůstek hmotnosti. Nadbytečné jednoduché a složité uhlohydráty, které nepotřebujeme pro okamžité fungování svalů a bazálního metabolismu, se v těle ukládají ve formě tuku.

KetoDiet recenze a moje zkušenost

Nízký obsah sacharidů je dietou, eliminující především jejich základní zdroje, a to především: brambory, obiloviny, rýži, těstoviny, mouku a chléb. Dieta bývá rozčleněna do několika stupňů nebo fází. První stupeň stravy s nízkým obsahem sacharidů trvá přibližně dva týdny. Vyloučeno je samozřejmě také ovoce – bohatý zdroj jednoduchých i složitých sacharidů .A samozřejmě také sladkosti apod.

Během druhého stupně se nízkosacharidová jídla kombinují s těmi běžně dostupnými, ale zdravými – a to v poměru tři nízkosacharidová jídla a dvě běžná. Třetí stupeň diety tento poměr obrací, a celý proces směřuje k úspěšnému zakončení v podobě přechodu na běžný jídelníček.

Nízkosacharidová strava – uhlohydráty v potravinách

Chcete-li, aby dieta s nízkým obsahem uhlohydrátů byla účinná a užitečná při hubnutí, musíte se seznámit s produkty, pyšnícími se obzvláště vysokým obsahem cukrů. Hlavním zdrojem sacharidů v potravinách jsou:

  • obiloviny: jako je mouka, rýže, ovesné vločky, těstoviny apod.,
  • zelenina a ovoce se sacharidy ve formě škrobů a cukrů a rostlinných vláken; například brambory, paprika, ale i citrusové plody, ananas, meloun a další,
  • cukr, med a výrobky z nich (sladkosti, marmeláda, džemy) – jsou zdrojem prázdných kalorií, zasytí jen krátkodobě a navíc způsobují nežádoucí výkyvy hladiny cukru v krvi.
Vše je samozřejmě mnohem složitější. Pro dodržení skutečné nízkosacharidové diety je třeba prostudovat dlouhý seznam tabulek a výživových doporučení. Už jen nahrazení tradičních příloh jejich nízkosacharidovými verzemi je běh na dlouhou trať, který vyžaduje spoustu sebezapření a odhodlání. Není rovněž jednoduché vyvážit nízkosacharidový jídelníček po výživové stránce. I proto se zpravidla podomácku poskládané nízkosacharidové diety nedoporučuje dodržovat déle než 3 – 4 týdny.

KetoDiet recenze a moje zkušenost

To je ovšem málo. Jakmile se v těle nastartuje tzv. ketóza, jež nahrazuje přítomnost sacharidů rozkladem tuků, využívaných jako zdroj energie, začne hmotnost ubývat tempem přibližně jednoho kilogramu za týden. Na velmi mírnou nadváhu tedy takové řešení stačí, ale co když jste nabrali kilogramů o něco více? Pak vám doporučuji se spolehnout a jídelníček sestavený od profesionálů, který zkombinuje všechny potřebné živiny v tom správné množství.

Tip navíc:
A pokud navíc nemáte na přípravu zdravých jídel příliš času, trávíte svůj čas v náročném zaměstnání, nebo zkrátka nepatříte mezi kuchařské šikuly, určitě se vám bude hodit jídelníček, sestavený na míru z takových nízkosacharidových jídel, která stačí jen smíchat s vodou, případně lehce tepelně doupravit. A právě takový přináší KetoDiet.cz.

KetoDiet – jak vlastně funguje a co nám může nabídnout?

Jde o ryze českou značku, působící na poli proteinových alias bílkovinových diet, s jídelníčkem navrženým speciálně podle tuzemských chuťových preferencí. Jejím cílem je rychlé, účinné a bezpečné hubnutí s trvalou udržitelností.

Stravování podle KetoDiet má celkem tři fáze s odlišnými cíli a postupy, jež však na sebe vzájemně navazují a vzájemně se doplňují. A jak vypadají?

Více informací na webu výrobce

  1. Fáze pro rychlé hubnutí – denně je třeba zkonzumovat pět jídel KetoDiet, doplněných o doporučenou zeleninou. Celý proces nastartuje vaše hubnutí, naučí vás pravidelně se stravovat a dodržovat pitný režim. Nutné jsou 2 až 3 litry tekutin za den kvůli zvýšené zátěži jater a ledvin, jež se musí potýkat s větší množstvím bílkovin ve stravě.
  2. Návrat k racionálnímu stravování – stále se stravujete 5x denně, ovšem v odlišném rytmu. Čtyři jídla jsou stále od KetoDiet a jedna denní porce je pak běžným, na bílkoviny bohatým jídlem. Pravidla při konzumaci zeleniny se uvolňují, povolena už je téměř všechna. Dále upevňujete své stravovací návyky a pitný režim.
  3. Fáze pro stabilizace hmotnosti – stále jíte 5x denně (dvě jídla KetoDiet + tři běžná bílkovinová jídla). Postupně směřujete k běžnému jídelníčku, jež vám pomůže vaši vysněnou hmotnost udržet.

Velká výhoda tkví v tom, že proteinová dieta KetoDiet je bez rozdílu určena určena mužům i ženám. Pracuje totiž s přirozenými procesy, při nichž organismus zcela sám zredukuje přebytečné tukové zásoby a zbaví se tak nadváhy bez jo-jo efektu a dalších nepříjemných doprovodných jevů.

KetoDiet recenze a moje zkušenost

KetoDiet recenze a moje zkušenost

Velmi příjemně mě překvapilo množství dostupných potravin a jejich příchutí. Polévky, omelety, omáčky, dezerty… Ze sladkých příchutí je namátkou dostupná například vanilková, jahodová, banánová, višňová, kokosová, oříšková, hrušková apod.

Měli byste vědět:
Délku diet je možné zvolit podle toho, kolik kilogramů potřebujete zhubnout. První fázi jednoduše dodržujeme tak dlouho, dokud se naše hmotnost nezastaví na vysněných číslech, o to déle pak prodloužíme i následující fáze. Vše je i individuální a se správnými výpočty poradí vyškolení výživoví poradci.

Chuť, vůně – a energie

Spolu s první zásilkou ketoproduktů mi dorazila i šikovná kuchařka se stravovacími tipy. Nejste totiž závislí jen na původní příchutích, byť jsou velmi dobré. Jednotlivá jídla lze dochutit bylinkami, kořením či povolenou zeleninou – vyhnete se tak brzkému jídelním stereotypu, který (alespoň mě) dokáže velmi rychle od dalšího dodržování diety odradit.

Dávkování je jednoduché – poslouží k němu přiložené odměrky nebo praktické balení produktů, přesně na jednu porci. Ani při přípravě omelet či polévek nestrávíte v kuchyni déle než deset minut, a to včetně očištění a krájení zeleniny a dalších bílkovinových složek, kterými si pokrm můžete ozvláštnit. Jde tak o ideální stravovací program i do práce nebo na rychlou snídani či večeři, kterou jindy prostě nestíháte.

Příjemně mě překvapilo, že jsem se necítila unavená a bez energie. První tři dny byly nejhorší – trochu mě pobolívala hlava, nic se mi nechtělo dělat a honila mě mlsná. Za všechno mohla rozkolísaná hladina cukru v krvi, ale výživová poradkyně mi o tom řekla předem, takže jsem s tím počítala. Čtvrtého dne ráno jsem se probudila docela svěží a plná energie. Hned jsem si šla zaběhat, večer zamířila do posilky – prostě jako obvykle.

Co byste měli vědět:
Pokud se rozhodnete dodržovat ketodietu, počítejte s tím, že budete pomaleji nabírat svalovou hmotu. Objem našich tukových zásob se totiž sníží a tělo bude jen těžce hledat další rezervy. Celý proces je pak vhodné podpořit proteinovými doplňky, a to po cvičení a před spaním. Svaly totiž rostou během spánku, na to nezapomínejte!

Jak vypadá jídelníček s KetoDiet

Podívejte se na ukázkový jídelníček na jeden den podle jednotlivých fází. Že nevypadá vůbec špatně?

1. fáze 2. fáze 3. fáze
Snídaně KetoDiet jablkovo-skořicová kaše KetoDiet proteinový nápoj s příchutí višeň KetoDiet vanilková kaše
Svačina KetoDiet proteinový nápoj s příchutí banán KetoDiet proteinový nápoj s příchutí cookies 200g sýr Cottage, Grilovaná rajčata se žampiony
Oběd KetoDiet kuřecí polévka s nudlemi Burger s koriandrem a květákové pyré Kuřecí plátek 150 g, okurkový salát
Svačina KetoDiet proteinový nápoj Matcha Tea KetoDiet proteinový nápoj s malinovou příchutí 100 g výběrové šunky, okurkový salát
Večeře KetoDiet sýrová omeleta KetoDiet proteinová palačinka s vanilkovou příchutí KetoDiet proteinový nápoj ledová káva s čokoládovou příchutí

Moje postřehy ke KetoDiet

Pokud se podíváte na složení, zjistíte, že KetoDiet obsahuje v bohatém zastoupení všechny důležité vitamíny (zejména A ,C a B, stejně jako mikronutrienty – sodík a draslík . Denní dávka kalorií se pohybuje okolo hodnot je 1000-1300 kalorií, což ani zdaleka nezavání hladovkou či jinými podobnými drastickými zásahy do organismu.

Je třeba eliminovat pocit hladu během jednotlivých jídel. Pokud se dostaví, nebojte se sáhnout po porci syrové zeleniny.

Více informací na webu výrobce

Než začnete KetoDietu dodržovat, ověřte si, že nepatříte do některé z rizikových skupin, které musí tento krok zkonzultovat s lékařem. Závažnými zdravotními komplikacemi jsou zejména:

  • méně než 18 let věku
  • těhotenství a kojení
  • poruchy příjmu potravy
  • onkologická onemocnění
  • onemocnění jater a ledvin
  • srdeční onemocnění
  • mozková příhoda
  • diabetes prvního stupně
Ohlasy na KetoDietu jsou v mém okolí celkem kladné, a já ji mohu také doporučit. Někomu vadí nezvyklá chuť jídel, ale to se dá vyladit vhodným dochucením. A pokud se nezačnete po skončení poslední fáze diety doslova přecpávat, získanou váhu si snadno udržíte