Chcete zhubnout? Důležitá je správná volba aktivity

0

Nejste spokojeni se svou postavou a chcete to změnit? Je třeba nejenom změnit stravovací návyky. Je nutné se také hýbat. Ne každý aktivita je pro hubnutí tou pravou. Které vám můžeme doporučit? Podívejte se na náš přehled.

Běhání

Jednoduchá a vlastně jedna z nejzákladnějších aktivit, pokud chcete zrychlit metabolismus a tak i urychlit spalování tuků. Doporučuje ho i web www.fittyn.cz, který se zabývá právě zdravým životním stylem. Výhody běhu jsou nejenom v tom, že podpoří rychlejší spalování, ale i v tom, že k němu nepotřebujete nic jiného, než kvalitní boty. A kdo ještě nemá ideální fyzickou kondici, může svůj běh začínat jenom svižnější procházkou, nebo takzvaným indiánským během. Pozor však na běhání při silnější obezitě, jelikož může docházet k nadměrnému namáhání vašich kloubů. Toto je hlavní riziko této jinak doporučované sportovní aktivity.

Kolektivní aktivity

Výhodou je u nich to, že necvičíte sami. Máte kolem sebe řadu dalších lidí, kteří přišli z důvodu, že danou aktivitu považují za efektivní při hubnutí. Jenom málokdo bude chtít ve větší počtu vzdát cvičení dříve, než skončí samotná lekce. Stejné je to i v případě, kdy se lidé rozmýšlejí, zda přijít nebo nepřijít. Nikdo nechce klesnout v očích ostatních a vzdát vše předem. Pozitivem je také celkem velký výběr možností, kam se dnes řadí třeba:

  • Aerobic
  • Zumba
  • Crossfit

Plavání

Můžete ho realizovat v létě, na jakékoliv teplotně přijatelné vodní ploše, tak i v zimě díky krytým bazénům. Plavání přináší nejenom pozitiva spojená s tím, že zrychlí metabolismus a urychlí spalování tuků. Jeho klady jsou spojeny i s tím, že se pohybujete ve vodě. A ta vás nadnáší. Díky tomu při něm netrpí klouby a pohybový aparát tolik, jako při zmíněném běhu. I díky tomu je plavání doporučováno i silně obézním lidem, kteří se rozhodnou se svou postavou konečně něco zásadního udělat.

primulus-banner-a3-970x310px.jpg