Jillian Michaels 30 days shred

3
59
Young sexy blonde woman is doing stretching exercises

V dnešní době plné hubených top modelek a pořádně svalnatých mužů napadá mnoho z nás otázka, co se sebou mám udělat? Nikdo nechce být tlustý, ale na druhou stranu je zde mnoho z nás, kterým stačí jen trocha formování, abychom vypadali líp. A pravě pro ty z nás je tady Jillian Michaels 30 days shred.

Kdo je Jillian Michaels?

Jillian Michaels je fitness trenérka z Los Angeles. Pod jejíma rukama zhubnula nejedna celebrita. A pro ty z nás, kteří nežijeme v Americe a ani nejsme extra bohatí, abychom upoutali její čas, udělala Jillian několik cvičebních videí, s jejichž pomocí bychom měli nejenom zhubnout, ale také vyformovat naši postavu. A to za poměrně krátký časový úsek. A jedním z jejích nejpopulárnějších cvičebních programů na celém světě je 30 days shred.

Princip třiceti denní výzvy

Na internetu je spousta třicetidenních výzev, které slibují pomalu nemožné, na druhou stranu- v případě Jillian se nejedná o jeden cvik s postupným zvyšováním opakování, nýbrž o třicetiminutové video, kde se cvičí celých dvacet sedm minut.

fitness-332278__340

Říkáte si, že tohle je opravdu krátká doba na to, abyste viděli za měsíc výsledky? Pokud ano, jste na omylu. Tato výzva funguje na principu, že stále střídáte pohyby a díky tomu vaše tělo střídá šok za šokem a vy tím pádem spalujete už od samého začátku.

Jde o kombinaci cvičení na břicho, cardio, a posilování. Cvičí se třicet dní a tři videa. Každé video představuje jeden level, který budete dělat deset dní a hned za ním následuje další.

Pro ty, kteří začínají s cvičením celkově, doporučuji cvičit podle její krásné asistentky s blond vlasy. Ta cvičí jednodušší verzi. Zato svěží černoška cvičí verzi pro ty odvážnější z nás. A co dělá Jillian? Po celou dobu videa vám bude ukazovat správné provedení cviků, a jelikož se nejedná o zrovna křehkou holku, tak na vás bude celou dobu přísně mluvit. Proto vám doporučuji u videa vypnout zvuk a nasadit své oblíbené písničky. I když..Pokud je pro vás vhodnější naopak pevná velitelská ruka.

Tak jako tak vám cvičení pomůže. Někdo si zlepší postavu více, někdo méně, to záleží na tom, jak moc je vaše tělo zvyklé na pohyb.

Co ke cvičení potřebujeme?

Ke cvičení není potřeba nic zvláštního. Bude dobré mít nějakou podložku pod záda, aby vás zem netlačila. Poté jedno kilogramové činky, ale bohatě stačí dvě lahve naplněné vodou, poté pc, na kterém si video pustíte. A hlavně si dejte nějaké pohodlné oblečení. Z vlastní zkušenosti vím, že jsem byla napoprvé udýchaná a spocená, jako bych nikdy jindy necvičila. Ale za to mohlo to cardio.

Tak jako tak..Přeji vám, aby se i vám povedlo s Jillian udělat něco se svojí postavou.

FOTOGRAFIE: Pixabay.com

ebook-jak-jist-pred-a-po-treninku-728x90-1495697956-1496178214.jpg

3 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ