Jak se zbavit celulitidy na stehnech?

Nejednu ženu trápí celulitida na stehnech. Zbavit se jí není snadné, ale rozhodně je to možné. Podívejte se na následující cviky, které vám v tomto boji pomůžou.

0
3260

Neztrácejte peníze zakoupením speciálních krémů, strojů nebo pilulek na hubnutí, které vám vnucují do hlavy fakt, že vaší celulitidu odstraní. Není to pravda! Začněte cvičením, které vám pomůže nejen s celulitidou, ale i s tím, jak se budete cítit.

Celulitida v oblasti stehen je velmi častý jev, avšak existují proti celulitidě vhodné cvičení. Zahodíme teď stranou budování svalové hmoty a velké závaží. Také zapomeňte na fakt, že po jednom cvičení bude vaše celulitida pryč! Takhle to bohužel nefunguje, je potřeba vydržet. Provádějte velký počet opakování a snažte se cvičit dlouho s maximální intenzitou, zároveň neprovádějte opakování do úplného vyčerpání.

Dřepy s výskokem

Pfff, jak jednoduchý cvik, že? Jste překvapeni? Dřepy nejsou žádnou novinkou, ale účinnost vás mile překvapí. A jdeme na samotné dřepy. Dřep, výskok a dopad zpět do dřepu. A znova. Jednoduchý cvik u kterého se pěkně zapotíte. Samozřejmě můžete dřepy kombinovat, existuje více variant dřepů.

Výpady

Výpady vpřed
Výpady vpřed

Dřepy máte za sebou. Teď jsou na řadě klasické přední výpady, které byste rozhodně ve vašem cvičení neměli vynechat. Pro zvýšení zátěže si můžete do rukou dát činky. Když nemáte činky, improvizujte. Postačí lahve s vodou. Čím je úkrok delší, tím více zabírají svaly hýždí, čím je kratší, tím více se zapojí stehna.

Mimo přední výpady můžete vyzkoušet také výpady do strany nebo vzad.

 

 

Chůze do schodů

Při chůzi do schodů dostávají sehna a hýždě dost zabrat. Nemusíte doslova chodit do schodů ve vašem paneláku či domě, můžete chůzi do schodů nahradit střídavými výstupy na židli nebo jinou podobně vysokou překážku. Čím vyšší překážka, tím těžší bude cvik.

Běh na místě

Cvik, který jistě znáte už od dob základních škol a tělocviku. Běh na místě se používal každou rozcvičku. Je totiž účinný a praktický. Pokud zrovna nemáte běhací pás nebo se vám nechce běhat, bude se běh na místě hodit. U tohoto cviku nezapomeňte na jedno důležité pravidlo, zvedejte vysoko kolena. Uvidíte, že tento cvik nedokážete plynule dělat příliš dlouho, je docela náročný.

primulus-banner-a3-970x310px.jpg

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ